Сальник коленвала задний HY = KIA MOBIS 0K201-11312
485 грн.
термін 2 дн.
|
- Виробник
- MOBIS (Корея)
- Каталоговий номер
- 0K201-11312
- Схемы
- смотреть →
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Kia: Carens, Clarus, Rio, Sephia
- Товарна група:
- - Двигун и его системы Сальник коленвала
Аналоги "0K201-11312 MOBIS":
588
грн
сьогодні
- Артикул:
- 81-53404-00
- VICTOR REINZ
- Німеччина
Внутрішній діаметр: 83
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Ширина (мм): 9
Тип сальника валу: A SL
Тип крутіння: лівий крутіння
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Ширина (мм): 9
Тип сальника валу: A SL
Тип крутіння: лівий крутіння
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
703
грн
сьогодні
- Артикул:
- 195.740
- ELRING
- Німеччина
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 9
Внутрішній діаметр: 83
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип крутіння: лівий крутіння
Висота [мм]: 9
Ширина (мм): 9
Внутрішній діаметр: 83
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип крутіння: лівий крутіння
Висота [мм]: 9
224
грн
сьогодні
- Артикул:
- NJ650
- PAYEN
- Франція
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Висота [мм]: 9
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Внутрішній діаметр: 83
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Тип сальника валу: 827S LD
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Висота [мм]: 9
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Внутрішній діаметр: 83
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Тип сальника валу: 827S LD
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
410
грн
сьогодні
- Артикул:
- .15037300
- AJUSA
- Іспанія
Внутрішній діаметр: 83
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Ширина (мм): 9
Висота [мм]: 9
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Ширина (мм): 9
Висота [мм]: 9
251
грн
сьогодні
- Артикул:
- 1411CAVAE0
- PHG
- Корея
1 198
грн
термін 2 дн.
- Артикул:
- BP0511312
- MAZDA
- Японія
Применяемость по схемам
Масляный поддон и крышка привода ГРМ
(Рабочий объем двигателя: 1300 CC) Масляный поддон и крышка привода ГРМ (Рабочий объем двигателя: 1500 CC) |
|
||
Крышка ременного привода и масляный картер
(Рабочий объем двигателя: 1600 CC)(Двигатель: MPI-DOHC) |
|
||
Масляный поддон и крышка привода ГРМ
|
|
||
Масляный поддон и крышка привода ГРМ
(Рабочий объем двигателя: 1500 CC) |
|